Bekijk hier alle openstaande vacatures bij BPZ


 

 

Front office medewerk(st)er calculatie met administratieve affiniteit

Sluitingsdatum: 27 januari 2020)

 

 

Bij BPZ zijn wij op korte termijn op zoek naar een Front office medewerk(st)er om de afdeling calculatie te ondersteunen.

 

Jouw inwerkperiode zal ongeveer 5 tot 6 maanden bedragen. Gedurende deze maanden zul je werkweken hebben van ±  32-40 uur. Na deze periode zou een 16-24-urige werkweek (woensdag / donderdag, evt. aanvullend op oproepbasis) onze voorkeur hebben.

 

Wat heb je nodig?

  • Je bent een teamspeler;
  • Je hebt kennis van Microsoft Office;
  • Je bent leergierig, flexibel, klant- en servicegericht;
  • Je bent meedenkend en oplossingsgericht;
  • Je beheerst de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Je bent van nature leergierig en pakt snel dingen op.

 

Wat ga je doen?

Als Front office medewerk(st)er kom je terecht in een plezierige werkomgeving waarin ontwikkeling centraal staat. In deze functie ben je medeverantwoordelijk voor het offerteproces van de projecten. Dit betekent o.a. het volgende:

  • Calculatie planning - Inplannen en beheren van aanvragen;
  • Documentenbeheer projecten offertefase - Aanvraagstukken downloaden, beoordelen, sorteren;
  • Eerste klantencontact - Opvragen van informatie over projecten; opvragen van ontbrekende stukken.

 

 

Wij bieden

  • Een zeer prettig werkklimaat; (Bedrijfsfilm)
  • Een gezellig team collega’s; (Ons team)
  • Een prachtige werkplek; (Ons pand)
  • En prima secundaire arbeidsvoorwaarden. (waaronder deelname aan een winstuitkering bij vaste aanstelling)

 

Heb je vragen over de vacature, neem dan contact op met Lena Lap via l.lap@bpz.nl of bel 0592 798 226.

 

Ben je overtuigd dat jij de aangewezen persoon bent voor deze functie, stuur dan voor 27 januari je motivatie + CV naar Mark Nauta via m.nauta@bpz.nl.

 

Matthijs Zomer

MEER INFORMATIE OF EEN AFSPRAAK MAKEN? Matthijs Zomer helpt u graag!

Informatie aanvragen
;